'marketing coach' címke bejegyzései
2012. január 1. - Új időszámítás
Az új esztendő első napjaiban az új kezdetekről, új életről tett kijelentések szokványosak. Fogadalmak, hogy ezután többet alszom, olvasok, tornázom, hogy többet foglalkozom a barátaimmal és a családommal. "Új életet kezdek!" - mondják sokan, s szándékuk szerint mindent a feje tetejére állítanának. Ezért azután sokan - néha még maguk sem - nem is bíznak hitelességükben, így a fogadalmak tavaszra már el is vesznek az idő homályában.
Kreativitás
Sokat foglalkoztat mostanában a kreativitás kérdése, mert marketingesként oly sokszor vártak tőlem és vártam én is másoktól kreativitást. Kreatív megoldásokat, ötleteket, munkatársakat szeretnénk nem csak a reklámok és marketing világában, hanem a munka bármely területén. Coaching-partnereimben önismereti munkájuk során egyre gyakrabban felmerülő kérdés, hogy:
Unalmas értekezletek - tehetek ellene valamit?
A vállalaton belüli kommunikáció legismertebb és sokak tapasztalata szerint méltán legunalmasabb formája az értekezlet. Elkerülhetetlen módja a szervezeten belüli formális kommunikációnak, a legtöbben mégis irtóznak tőle. Pedig az értekezlet nem más, mint egy irányított beszélgetés...
Mik a sikeres értekezlet feltételei?
Balaton
Sokszor a legbonyolultabb dolgokban is....
Már néhány napja készülök beszámolót írni az asszertivitásról, az együttműködő és erőszakmentes kommunikációról, valamint a mediációról és coachingról szóló kerekasztal-beszélgetésről.
Merza Péter és Jónai Éva Hava a MÚOSZ szervezésében tartott workshopon hétköznapi példákkal alátámasztva mutatta be az asszertív kommunikáció és - a kompromisszum helyett minden résztvevő számára elfogadható - konszenzus előnyeit.
Kreatív reklámok és az időprés 3.
Δ oldal tetejére