'reklámügynökség' címke bejegyzései
Kreatív reklámok és az időprés 3.
A csapat egymásra hangolódásának eszközeit alkalmazva a coach segít felismerni és tudatosítani a csapatszerepeket. A bizalmi szint emelésével, egymás elfogadásával, a gyengeségek és erősségek ismeretével a csapat működése stresszhatás és időprés alatt is javul.
Kreatív reklámok és az időprés 2.

Miután az időgazdálkodás és időprés kérdése minden szervezet eredményességét befolyásoló tényező, a legtöbb cég alkalmat nyújt munkatársainak egy-egy időgazdálkodási tréningen történő részvételre.
Kreatív reklámok és az időprés 1.
A következő egy hétben a reklámügynökségek időgazdálkodásának coaching szemléletű megközelítéséről írok.
Íme az első rész.
Életstílus, társadalom, marketing
A múlt héten Kozák Ákos doktori értekezését ismertető előadását hallgattam meg a Magyar Tudományos Akadémián. Az életstílus piackutatói vizsgálatának kritikai megközelítése volt a téma. A vizsgált témák és hipotézisek közül marketingesként érdekesnek és kiemelendőnek találtam a fogyasztók és a fogyasztás, valamint a társadalmi csoportok újszerű megközelítését.
Δ oldal tetejére