'reklámügynökség' címke bejegyzései


Kreatív reklámok és az időprés 3.

A sorozat harmadik, egyben befejező része. Az első itt, a második ide kattintva olvasható.
 
A csapat egymásra hangolódásának eszközeit alkalmazva a coach segít felismerni és tudatosítani a csapatszerepeket. A bizalmi szint emelésével, egymás elfogadásával, a gyengeségek és erősségek ismeretével a csapat működése stresszhatás és időprés alatt is javul.
 
 
 
Tovább »


Kreatív reklámok és az időprés 2.

Szerdai írásom folytatása a reklámügynökségi folyamatok időgazdálkodásáról:
 
Miután az időgazdálkodás és időprés kérdése minden szervezet eredményességét befolyásoló tényező, a legtöbb cég alkalmat nyújt munkatársainak egy-egy időgazdálkodási tréningen történő részvételre.
 
 
Tovább »


Kreatív reklámok és az időprés 1.

A következő egy hétben a reklámügynökségek időgazdálkodásának coaching szemléletű megközelítéséről írok.

Íme az első rész.

 

Tovább »


Életstílus, társadalom, marketing

A múlt héten Kozák Ákos doktori értekezését ismertető előadását hallgattam meg a Magyar Tudományos Akadémián. Az életstílus piackutatói vizsgálatának kritikai megközelítése volt a téma. A vizsgált témák és hipotézisek közül marketingesként érdekesnek és kiemelendőnek találtam a fogyasztók és a fogyasztás, valamint a társadalmi csoportok újszerű megközelítését.

 

Tovább »


Δ oldal tetejére