'üzlet' címke bejegyzései
Kérdezni jó!
Általános tévhit, hogy a kérdezés csak egy valamire jó: információ szerzésére. Nézzük csak, mi mindent lehet még jól irányzott kérdésekkel elérni!
Egy megbeszélés, értekezlet vagy üzleti tárgyalás, munkahelyi beszélgetés során jól feltett kérdés megtöri a monológot. Aktivizálja a partnert és párbeszédet indít el. Aki kérdez, megengedi a másiknak a véleménynyilvánítást és rábízza a tudásmegosztás kompetenciáját. A beszélgetőtársat helyezi előtérbe.
Vedd a bátorságot!
Régóta foglalkoztat a kis- vagy középvállalkozást vezető tulajdonosok talán legnagyobb személyes problémája, a cégből történő kiválás, az elszakadás és a vállalkozás átadásának kérdése. A jól működő cég életében egyszer eljön az a pillanat, amikor az üzlet eléri azt a fejlettségi szintet, hogy már nem fér bele a családi vállalkozás kategóriájába. A tulajdonos úgy érzi, hogy az ő személyes közreműködése elengedhetetlen a fennmaradáshoz, a sikerhez vagy a további fejlődéshez. A tulajdonos gyakran oly szorosan ékelődik be a vállalkozás mindennapjaiba, mint borsószemek ülnek a héjban.
Az eredményorientált coaching
Sokan azt gondolják, hogy a coaching megfoghatatlan beszélgetés, gondolkodás és panaszkodás, a gondok kibeszélése. Tévedés!
Meggyőzhetem Önöket arról, hogy a coaching hatással van a konkrét üzleti eredményekre? Arról, hogy befolyásolja a teljesítményt, a bevételt és hozzájárul a munkaerő megtartásához. Gondolták volna, hogy ki lehet számolni a coaching megtérülését, a ROI-t?
Δ oldal tetejére